1. ہوم/
  2. سید حسین عباس/
  3. صفحہ 1

دو قومی نظریہ

سید حسین عباس

جب قائد آعظم نے دو قومی نظریہ پیش کیا تھا اسی وقت اگر یہ بات بھی سمجھ میں آجاتی کہ ہندو کے بجائے مسلم اور غیر مسلم کی دو اکایوں کا تصور ہوتا تو مسلمان زیادہ محف

مزید »

کرونا وائرس

سید حسین عباس

آج ستّرسالوں بعد بھی ہم آزاد نہیں ہیں۔ مملکتِ اسلامیہ تو ہمارا نام نہاد تشخّص ہے۔ ورنہ ہمارا ہر عمل مغرب کے مذہبی، اقتصادی، سیاسی اور مغرب کی ایک مخصوص نظریات ک

مزید »

اندھیر نگری چوپٹ راج

سید حسین عباس

آج پاکستان میں اندھیر کا ماحول ہے۔ تہذیب کے معروف طریقے بھلا دیئے گئے ہیں۔ مجرموں کے جو نخرے یہاں اٹھائے جا رہے ہیں۔ آج تک دنیا میں کہیں ایسا نہیں ہوا۔ جن لوگوں

مزید »

عمران خان کی تقریر

سید حسین عباس

عمران خان کی تقریر پر اکثرتبصرہ نگار غیر جَانِبدار تبِصروں پر قادر نِہیں تھے۔ انکی اپنی جمَاعَتوں کی مخَالفت کی تلخی نظر آتی ہے۔ جبکہ ضرورت اس بات کی تھی کہ پاک

مزید »

کراچی کے بارے

سید حسین عباس

میں خود اس وقت ماشاءاللہ ۷۴ برس کا ہوں۔ خیال آیا کہ کراچی کی ان یادوں کو نئی نسل سےشیئر کروں۔ کراچی مِیں ایک جگَہ پرانی نمائش ہے۔ پاکستان بنّے سے پہلے یہاں نمَ

مزید »

اگاوے امریکانا

سید حسین عباس

یہ ایک جَانا پہَچانا پودا ہے ہمارے ہاں اسکو گھیکوار (Aloevera) بھی کہتے ہیں۔ پچھلے دنوں کتّے کے کاٹنے کی وجَہ سےاندرونِ سندھ ایک دس سالہ بچّےکی ہلاکت ہوئی۔ جس پ

مزید »

انسانیت کب تک روئے گی

سید حسین عباس

سندھ کے شہر ڈھرکی کے چھ ہندو خا ندانوں کے اٹھّاسی افراد بھارت کے شہر جیسلمیر کیلئے ویزا لے کر بھارت گئےاور اب واپس آنے پر آمادہ نہِیں ہیں۔ اور انکی شکائتوں کا ا

مزید »

جھوٹ اور سیاست

سید حسین عباس

زمانَہ بدل گیَا ہے۔ آج ہِندوتوا کے مطَابق کوئی بھی چَین اور امن سے نہِیں رہ سکتا۔ ہِندو توا کا پورا سسٹم دہشتگردی کے بغِیر ممِکن نہِیں ہے۔ BJP کے دھَرمیوں کا اد

مزید »

غرور اور نا شکری

سید حسین عباس

انسان میں دو جذبےشائد کہ شیطانی ہیں۔ ایک غرور اور دوسرا ناشکری۔ اور یہ دونوں معاشرے میں فساد کے بڑے محرّک ہیں۔ بھارت میں جب برہمنوں کی آمد ہوئی تو انہوں نے یہاں

مزید »

جنریشن گیپ

سید حسین عباس

ایک نسل اور ایک دوسرے کے درمیان مواصلات کی کمی، خاص طور پر نوجوانوں اور ان کے والدین کے درمیان، ذائقہ، اقدار، نقطہ نظر، وغیرہ کے اختلافات کے بارے میں۔ ایک

مزید »