1. ہوم/
  2. افسانہ/
  3. صفحہ 1

جوتے کی نوک پر

سید محمد زاہد

"اری او سوہنی! کہاں ہو؟ جب دیکھو جوتوں سے ہی کھیلتی رہتی ہو"۔ "جی، بی بی جی۔ آئی"۔ "صبح سے کیا کام کیا ہے؟" "بی بی جی، سارا صحن صاف کر چکی ہوں۔ کمرے جھاڑ پون

مزید »

ورغلایا ہوا آدمی

ناصر عباس نیّر

اوائل سردیوں کی شام کی ایک چھینک، رات تک بدترین زکام میں بدل سکتی ہے، اور زکام آدمی کو کئی دنوں کے لیے نکما اور قابل رحم بناسکتا ہے۔ یہ زندگی کی عام سچائی ہے او

مزید »

صحرا میں پکار

شائستہ مفتی

صحرا کی گرم ریت پر چلتے چلتے اچانک ہی اُسے کہیں دور سے گڑ گڑاہٹ کی آواز سنائی دی، پلوشہ نے چاروں طرف نظر دوڑائی، کچھ نظر نہیں آیا۔ سمجھ میں نہیں آرہا تھا کہ آو

مزید »

ماں کو حنوط کرنا

سید محمد زاہد

کوئی رات اس پر اتنی بھاری نہیں تھی۔ کسی رات کا سکوت اتنا گہرا نہیں تھا۔ آج تو دنیا کی ہر چیز، ہر ذرہ اس خاموشی سے چھو کر ایک سکتے میں بدل گیا تھا جیسے بن چاند ک

مزید »

کینچلی چڑھا سانپ

مجاہد مرزا

نوید کی زندگی میں سب سے بڑا چھناکا تب ہوا جب کوئی اس کی تنہائیوں میں مخل ہوگیا لیکن یہ انجانے میں نہیں بلکہ مدہوشی کے ایک خاص وقفے کے تسلسل میں جانے بوجھے کو ان

مزید »

سورج ٹوٹ سکتا ہے

مجاہد مرزا

نہ ہی تو وہ فرانز کافکا کی کہانی کے پشت کے بل پڑے ٹانگیں کلبلاتے ہوئے لال بیگ میں تبدیل ہوا تھا نہ ہی ند دنوں میں اس کے کمر پہ کوہان سا کب نکلا تھا۔ وہ یہ سب جا

مزید »

دوسرا بوسہ

سید محمد زاہد

"وقت کا دیوتا کرونس مر گیا ہے۔ وہی کرونس جس نے اپنا مادہ منویہ دھرتی کے تنگ دروں میں ڈالا تو تمام دیوی دیوتا پیدا ہوئے"۔ "دیوی دیوتا تو لافانی ہوتے ہیں۔ وہ کسے

مزید »

مدھر ملن کی شبھ گھڑی

سید محمد زاہد

(وہ ایک ایسے میوزیم میں ملتے ہیں جہاں مورتیاں اور پینٹنگز ہندو دھرم کی پریم کتھائیں بیان کرتی ہیں۔ شکنتلا کے ملاپ کی مورتی، اروشی کی جدائی کی پینٹنگ، پریتم ملن

مزید »

بالکونی

خنسہ سعید

ناشتہ کرنے کے بعد وہ معمول کے مطابق اپنا محل نما عالی شان بنگلہ چھوڑ کر کسی ناراض بچے کی طرح بالکونی میں رکھی کرسی پر آ کربیٹھ جاتا اور سگریٹ سلگانے لگتا۔ اپنی

مزید »